Bones pràctiques: Reinauguració de la nostra biblioteca

Escola Sant Jordi (Sant Vicenç dels Horts)

Línia 1: La biblioteca escolar com a agent de canvi i innovació

Infantil, Primària

• Disposar d’un nou espai des d’on fomentar el gust per la lectura.
  • Apropar la biblioteca a la comunitat educativa.

El dilluns 19 de febrer l’escola Sant Jordi (Sant Vicenç dels Horts) va celebrar l’acte de reinauguració de la biblioteca. Per tal que tothom pogués gaudir de l’acte, van organitzar la visita per cicles. L’Helena Larreula, mestra responsable de la creació de la biblioteca ja fa uns 22 anys, va ser l’encarregada d’inaugurar aquest espai. L’Helena va tallar la cinta i va llegir un escrit que començava com un conte. Després del discurs es van fer quatre animacions lectores, una per a cada cicle.

Aquesta activitat, impulsada des de la biblioteca escolar, dona resposta a un dels objectius del pla d’acció del projecte Erasmus CETE+ (Consorci KA120 Erasmus CETE+) de l’equip de treball BE Puntedu on en formem part: Planificar activitats per fomentar el gust per la lectura i d’apropar la biblioteca a la comunitat educativa.