Dia Internacional de les Dones

Imatge de XTEC

S’acosta el 8 de març, el Dia Internacional de les Dones. Cada any hem de recordar que aquest dia té el seu origen en la reivindicació de millors condicions de treball, de vida i de drets polítics per a la dona. I diem que hem de recordar-ho cada any perquè encara són moltes les dones que no gaudeixen plenament dels seus drets, dones que sofreixen la desigualtat, dones que no tenen les mateixes oportunitats, dones que pateixen violència masclista, dones invisibilitzades…

També, com cada any, en el vostre centre, seguireu commemorant aquest dia i intentant posar el vostre gra de sorra perquè algun dia aquesta situació canviï. Posem les esperances en les nostres alumnes, que segur que faran un món millor i més just.

Des del programa de biblioteques repesquem dos documents publicats no fa pas gaire i que fan referècia a la mirada lila a les biblioteques escolars:

Els Serveis educatius estan fent una gran feina amb l’elaboració de les maletes de coeducació, amb propostes didàctiques i de lectures, us recomanem molt que consulteu els seus espais digitals.

A la web XTEC també s’ha creat un espai específic amb recursos i orientacions per commemorar la data.

I ja per acabar, des del programa Puntedu us animem a compartir la vostra commemoració del 8 de març al centre i a la biblioteca. Us convidem a pujar una imatge o text via twitter amb el hastag #Som8deMarç i a etiquetar-nos (@puntedu).

Cal anar fent passes, perquè amb moltes passes es fa camí.