Dia Mundial de la Ràdio

Compartim amb vosaltres l’activitat que trobareu al Canal de reporters per celebrar el Dia Mundial de la Ràdio:  “Cent anys explicant històries” en la que els centres han enregistrat una peça sonora basada en un conte, llegenda o relat popular arrelat al territori. Els CRP han acompanyat les escoles i instituts que hi han participat oferint suport tècnic i pedagògic per poder tirar endavant l’enregistrament sonor que s’emetrà en un programa radiofònic en obert durant la setmana del 13 de febrer. Des del Canal de Reporters col·laboren en l’organització d’aquesta activitat que ofereix una excel·lent oportunitat per treballar la llengua oral i desenvolupar la competència digital.

Avui 13 de febrer, Dia Mundial de la Ràdio, s’inicia l’emissió del programa radiofònic en obert “Cent anys explicant històries“, que recull els treballs realitzats els darrers mesos pel Grup de Treball de Ràdio Escolar. L’emissió del programa radiofònic en obert es durà a terme la setmana del 13 de febrer. La llista de propostes és variada i recull històries i relats d’arreu. Podeu accedir als diferents arxius sonors que han aportat els diferents centres del territori des dels nodes del seu CRP de referència des d’aquest espai.