Visita virtual curs BEID

Dimarts 13 de febrer, en el marc del curs BEID: Implementació i dinamització de la
biblioteca dels centres educatius, es va fer la visita virtual de tres biblioteques escolars. A continuació hi va haver una taula rodona en la qual els participants de la sessió van poder preguntar i fer comentaris arran de les presentacions que es van compartir.

Els centres que van presentar experiències van ser:
Escola Wagner (Santa Coloma de Gramenet) a càrrec de Montse Mora.

Escola Annexa-Joan Puigbert (Girona) a càrrec de Gemma Martínez.

Institut Salvador Dalí (El Prat de Llobregat) a càrrec de Josep Messeguer-Carbó.

Us agraïm, centres educatius, formadors del curs (Neus Cabau, Jordi Domingo, Abel Guerrero i Jordi Manzanera) i participants, l’assistència en aquesta sessió.