La biblioteca, un projecte de centre

L’Escola Mas i Perera de Vilafranca del Penedès porta molts anys treballant, juntament amb l’AMPA, per impulsar la biblioteca. Això ha fet que esdevingui un recurs imprescindible per al centre. Un dels seus objectius, com expliquen al seu espai digital, és crear un ambient lector a l’escola que vagi més enllà de la Biblioteca, amb una aposta ferma i decidida pel poder transformador de la lectura. No fa massa han estat guardonats amb el Premi Nacional de Bones Pràctiques pel projecte de biblioteca. Des del programa de biblioteca escolar els donem l’enhorabona pel premi i per tota la feina ben feta que fan! En aquest enllaç hi trobareu més informació.

1. Maia

Enhorabona pel premi a l’Escola Mas i Perera! I moltes gràcies per mostrar-ho com a bona pràctica. Això anima a seguir la feina que fem els que mirem d’impulsar la lectura als centres!