Quadern de Bitàcola Lectora

Centre: Institut Salvador Dalí

Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector

Etapa: ESO

• Fomentar la lectura al centre.
  • Potenciar la lectura crítica per tal d’augmentar les recomanacions lectores entre l’alumnat.
  • Fixar els aprenentatges rellevants a partir de les lectures segons el criteri propi.

L’Institut Salvador Dalí fomenta la confecció del Quadern de Bitàcola Lectora entre l’alumnat de 1r i de 2n d’ESO. El Quadern de Bitàcola Lectora servirà per recordar el més interessant de cadascuna de les lectures del curs. L’alumnat escull el llibre i la llengua, i el llegirà dins del projecte Temps de Lectura. Es tracta de l’estratègia del centre per promoure el gust per la lectura, que inverteix mitja hora diària de lectura l’aula.