Seminari de BE de Salt Projecte 22 CETE+

El dijous 15 de febrer, la Sònia Fernández, l’Helena Moreno i la Montse Verdaguer, mestres de l’escola de La Farga de Salt, van presentar al seminari de BE la seva experiència de les mobilitats que van realitzar a Vianna do Castelo i a Sao Martinho do Porto en el marc del programa ERASMUS+ KA120 amb l’equip de treball de BE Puntedu.

Un dels objectius de l’equip de treball de biblioteca escolar Puntedu és mobilitzar estratègies per al treball en xarxa que afavoreixin la pràctica reflexiva, la transferència de coneixements i aprenentatges i fomentin l’espai de col·laboració constructiva.