Notícia Erasmus: Canvis a la biblioteca de l’institut Lluís Companys de Ripollet.

La biblioteca escolar de l’institut Lluís Companys de Ripollet ha publicat una notícia al seu blog perquè tota la comunitat educativa tingui coneixement dels canvis que han fet arran del projecte Erasmus KA 120 CETE+, un projecte per millorar la funcionalitat de la BE.

D’una de les mobilitats fetes durant el projecte 22, erasmusbescat, van crear el producte: Redissenyem la biblioteca amb la voluntat que sigui un espai de cultura, de creixement personal i de convivència per a tot l’alumnat del centre.

Han fet canvis de mobiliari de la biblioteca i canvis funcionals, Un projecte per millorar la funcionalitat de la BE