Sant Jordi al carrer

Centre: Escola Font-rúbia (Guardiola de Font-rubí)

Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa

Etapa: Infantil, Primària

• Donar a conèixer bibliografia a tota la comunitat educativa
  • Fomentar el gust per la lectura

La biblioteca de l’escola va proposar una activitat per realitzar amb la família. Les mestres de l’escola van ajudar a preparar-ho. Cadascuna, a partir de dos àlbums il·lustrats, va preparar i buscar un objecte relacionat amb un àlbum i el va posar dins d’un pot.

El dia de Sant Jordi van posar tots els pots i els llibres exposats al carrer, al costat de la parada de Sant Jordi i de l’escenari obert. Les famílies amb els seus fills i filles van llegir els àlbums i van relacionar cada pot amb el llibre.