Saló Còmic Barcelona

Els dies 6-7-8 de maig va tenir lloc el Saló Comic Barcelona.

Divendres 6 de maig: XV Jornada pedagògica

Diumenge 8 de maig: Lliurament de Premis XI Concurs Escolar COMIC 2022

Divendres 6 de maig: XV Jornada pedagògica

• Conferència: Per què són necessaris els còmics a l’aula” a càrrec de Fernando de Felipe que va conversar amb Toni Guiral, crític, editor i guionista de còmics.
  • Presentació de publicacions a càrrec de les editorials participants en el Saló (Resevoir Books, Astiberri, Norma Editorial, Editorial Finestres, Garbuix Books)
  • El còmic com a eina pedagògica a les aules: presentació de la nova col·lecció de Còmic Infantil i Juvenil de Planeta Còmic, a càrrec de la seva editora Míriam Rodríguez.
  • Presentació d’experiències de centres educatius:
  • “Ens comiquem”. Treball interdisciplinar al voltant del còmic. Escola El Sitjar (Linyola). A càrrec de Montserrat Giné Verge, Sònia Garcia Galitó i Carme Aparicio Tudela.
  • Club de lectura El Ala Rota. Institut Cristòfol Despuig (Tortosa). A càrrec d’Antoni Obiols Jornet i d’Albert Aragonès Salvat.
  • Presentació del llibre Somiem?, del mestre de primària Adrià Homs. Aquest llibre il·lustrat és un recull de somnis reals d’infants de vint-i-cinc països.
    Diumenge 8 de maig: Lliurament de Premis XI Concurs Escolar COMIC 2022
  • Veredicte XI Concurs Escolar Còmic Barcelona 2022