Un DENIP de conte

L’escola Enric Farreny forma part del projecte Erasmus CETE+ de l’equip de treball BE Puntedu 23. Per impulsar la biblioteca han fet que l’eix vertebrador de la celebració del DENIP (Dia Escolar de la No-Violència i la Pau) hagi estat la literatura.

Van preparar un racó a la biblioteca de l’escola amb diversos contes sobre la pau. En Fosquet (la mascota de la biblioteca) va enviar una carta convidant totes les classes a conèixer el racó i, també, a triar un conte per llegir-lo a l’aula. Després de la lectura es va relacionar la història del llibre escollit amb un dels símbols que representen la pau. La idea del Fosquet és catalogar els contes a partir d’aquests símbols i així poder identificar la temàtica del llibre.

També es van fer altres activitats: la representació d’una obra de teatre a càrrec de l’alumnat de 4t a la biblioteca escolar i una proposta del Pla Educatiu d’Entorn.

Enllaç de la publicació de l’escola Enric Farreny.