En el marc del Projecte Erasmus+ CETE 2022 i dins de l’equip de treball BE Puntedu, la tècnica docent del Programa, Mar Font, va fer la mobilitat a Oulu (Finlàndia) amb mestres de l’escola Àngels Alemany i Boris i Mas i Perera. Arran d’aquest job shadowing ha fet el document que us presentem: BP-BE Col·laboracions biblioteques escolars i biblioteques públiques d’Oulu (Finlàndia) del 20 al 24 de novembre de 2023. Aquest document recull els objectius, l’organització i algunes de les activitats que es porten a terme.

Enllaç al document