Visita a l’escola La Farga de Salt

Ahir vam tenir el goig de poder visitar la biblioteca de l’escola La Farga, a Salt, en el marc del projecte 21 Erasmus CETE+. Aquest centre pertany a l’equip de treball (MC) Biblioteca escolar Puntedu. La Montse, coordinadora de la biblioteca i la Sònia, membre de l’equip impulsor, ens van explicar el funcionament de la biblioteca Milènium (primària) i MassaPetita (educació infantil) i la bona feina que s’hi fa i vam revisar les seus plans d’acció i d’avaluació del projecte 21.

La biblioteca d’educació infantil està en procés de transformació i estarem ben atentes a la de primària, que inicia aquest procés el proper curs!

Moltes gràcies per rebre’ns tan bé i per la feina que feu.