Bones pràctiques: Construïm la biblioteca d’educació infantil

Escola Sant Cristòfol (Premià de Mar)

Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector

Infantil, Primària

• Gaudir de l’espai de la biblioteca d’escola
  • Fomentar l’hàbit lector
  • Implicar la comunitat educativa en la renovació de la biblioteca escolar

L’escola Sant Cristòfol de Premià de Mar va inaugurar la biblioteca d’educació infantil, el dilluns 24 d’abril, coincidint amb l’endemà de la celebració de Sant Jordi.

Amb la presència del tècnic d’educació de l’ajuntament de Premià de Mar (Joan de la Vega), l’equip directiu de l’escola i les famílies d’I5, van fer un acte emotiu on, després que l’alumnat d’I5 expliqués tot el procés que va seguir per fer aquest projecte, es va va inaugurar la biblioteca Mar de llibres d’Educació Infantil. Un cop inaugurada, les famílies d’I3 i d’I4 també van poder entrar i veure la nova biblioteca.

A partir d’ara, l’alumnat d’I3, I4 i I5 podrà gaudir de la biblioteca a les estones del pati i en d’altres moments que es cregui oportú.