Visita virtual de biblioteques escolar

El dijous 9 de febrer, en el marc del curs BEID: Implementació i dinamització de la
biblioteca dels centres educatius, es va fer la visita virtual de tres biblioteques escolars. A continuació hi va haver una taula rodona en la qual els participants de la sessió van poder preguntar i felicitar els centres que van fer les presentacions.

Els centres que van presentar experiències són:
Escola Àngels Alemany i Boris (Lloret de Mar), a càrrec de Mireia Castro i Olga Coll.

Institut Miquel Martí i Pol (Cornellà de Llobregat),a càrrec de Gemma Fontova i Carles Casas.

Escola Lanaspa-Giralt (Terrassa), a càrrec de Mònica Solà i Mireia Morales.

Us agraïm, centres, formadors del curs (Jordi Domingo, Neus Cabau i Jordi Manzanera) i participants,  l’assistència en aquesta sessió.