XIV Jornada Pedagògica Còmic Barcelona

Ahir es va celebrar la XIV Jornada Pedagògica Còmic Barcelona, amb conferència, presentacions editorials i experiències de centres. Compartim amb vosaltres l’enllaç de l’enregistrament.

El programa va incloure:

• Presentació de publicacions a càrrec de les editorials participants en el Saló: Astiberri, Norma Editorial, Penguin Random House, Planeta Cómic.
  • Conferència “La introducció del còmic en la formació acadèmica: d’enemic a còmplice”. A càrrec d’Álvaro Pons, càtedra d’estudis del còmic, Fundació SM i Universitat de València (UV) i Noelia Ibarra, professora de Magisteri de la UV i co-directora del màster Còmic i Educació de la UV.
  • Presentació de la novel·la gràfica Llibres contra bombes. Història d’un bibliobús, publicada pel Memorial Democràtic. A càrrec dels seus autors, Carles Duarte, Joan Safont i Agustín Comotto.
  • Presentació d’experiències de centres educatius: Escola sant Miquel (Cornellà), Institut Quatre Cantons (Barcelona) i Institut Antoni Torroja (Cervera).

Trobareu els vídeos de les experiències dels centres a:

“Llegir Mafalda a la ciutat del còmic” de l’Escola Sant Miquel, de Cornellà de Llobregat.

“Comicprojeckt im Deutschunterricht” de Institut Quatre Cantons, Barcelona.

“Projecte Comix” de Institut Antoni Torroja, de Cervera.

Moltes gràcies per la vostra participació!!! Fins el curs vinent!!!