La nostra biblioteca s’adapta a la situació actual

Centre: Escola La Mitjana

Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa

Etapa: Infantil, Primària.

• Mantenir la nostra biblioteca en funcionament durant aquest període tan complicat.
  • Fer arribar a tots i totes els/les alumnes, activitats per impulsar a la lectura
  • Mantenir la xarxa de la biblioteca escolar del nostre centre actualitzada per arribar a totes les llars.

Aquest curs la nostra escola està fent molts esforços per adaptar-se a la situació que ens està tocant vivint i això ha fet que des de la biblioteca del nostre centre us fem arribar les propostes que durem a terme.

Hem hagut de deixar de fer algunes activitats que sempre havíem fet i per aquest motiu volem fer arribar a les famílies els objectius que ens hem proposat dur a terme aquest curs:

• A començament de curs ja us vam penjar al blog que la biblioteca escolar del centre no funcionaria com a espai d’intercanvi de llibres però que crearíem un espai de biblioteca a l’aula. (Podeu veure l’explicació a l’últim article penjat al blog de la biblioteca.)
  • Continuarem portant a terme les activitats d’impuls a la lectura amb les seves adaptacions: celebrarem el dia de la biblioteca (properament en tindreu notícies), continuarem amb el concurs de lectura en veu alta i també el farem a nivell d’escola encara que dins de cada grup-classe, mantindrem actiu els punts de novetats i recomanacions a l’espai que hem assignat a la biblioteca escolar per a què els mestres puguin agafar els llibres, mantindrem actualitzat el blog de la biblioteca a la web de l’escola.
  • Des de la biblioteca d’infantil els tutors aniran penjant a la web de l’escola una sèrie de contes pels alumnes.
  • Estem parlant amb les Editorials per estudiar com dur a terme aquest curs les animacions lectores.

Tota la informació aquí