Bones pràctiques: Booktuber, lectures recomanades des del departament de socials

Centre: INS Molí de la Vila (Capellades)

Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector

Etapa: ESO, Batxillerat

• Fomentar el plaer de la lectura.
  • Valorar i conèixer les expressions culturals i els períodes històrics per desenvolupar un pensament crític.
  • Millorar la comprensió lectora, l’expressió escrita i el vocabulari.

Després d’haver-lo començat l’any passat, l’institut ha tornat a engegar el projecte de foment de la lectura que es porta a terme amb la coordinació del departament de socials del centre, la Biblioteca Escolar del Molí de la Vila i la Biblioteca pública de Capellades.

Es tracta d’un projecte per fomentar el gust per la lectura a partir de llibres, de diferents gèneres i temàtiques, relacionats amb la matèria de socials, filosofia, psicologia, sociologia, ciutadania, política i dret, geografia, història i història de l’art, cultura i valors, francès i altres disciplines interconnectades.