Nyam, nyam! Un petit tastet lector

Lloc: Seminari de biblioteques escolars del Servei Educatiu Vallès Occidental VI.

Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector

Etapa: Primària, ESO, Educació d’adults.

• Potenciar el gust per la lectura a partir de la creació d’un context lúdic i engrescador.
  • Fer conèixer diferents gèneres i tipologies textuals de temàtica diversa.
  • Generar conversa literària a partir de l’activitat plantejada.

El passat 13 de novembre la sala de formació del nostre Servei Educatiu es va transformar en un restaurant on les mestres inscrites al Seminari de Biblioteques escolars van poder gaudir d’un petit Tastet Lector. Aquesta activitat esdevé una oportunitat molt motivadora per l’alumnat a l’hora d’introduir i conèixer diferents gèneres i tipologies textuals, de temàtica diversa, potenciant en tot moment el gust per la lectura, creant un context lúdic i engrescador.

Esperem que gaudiu d’aquesta activitat de dinamització fent clic en aquesta fotografia.