Projecte 50-50

Centre: Escola Les Roquetes

Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa

Etapa: Infantil, Primària

Objectiu:

• Promoure el consum responsable i l’estalvi energètic a l’escola per part de tota la comunitat educativa.

Enguany la nostra escola participa en un projecte d’estalvi energètic.

L’Equip Energètic està format per representants de tota la comunitat educativa:

• Alumnat
  • Equip de mestres
  • El conserge
  • L’AMPA
  • Personal de neteja
  • Personal de menjador
  • L’Ajuntament

S’encarregarà de reunir-se i valorar quin és l’ús actual d’energia que fa l’escola durant el dia. A partir d’aquí, des de la biblioteca, es faran propostes per a estalviar, aprofitant recursos naturals (per exemple: el sol), amb l’objectiu de fer un bon ús d’aquest recurs i de reduir la factura de llum i gas. Si ho aconseguim, l’ajuntament ens abonarà el 50% d’aquest estalvi per invertir en l’escola.