Un conte cada dia d’escola…

Un conte cada dia d’escola són 5 contes per setmana, quants en serien al cap d’un mes? I d’un any escolar? Doncs gairebé 150! Us imagineu que cada infant surti de l’escola, a final de curs, amb 150 contes escoltats i gaudits a la seva “motxilla personal”? Quin efecte hauran tingut sobre el seu gust pels llibres i la lectura?

Us proposem que aprofiteu aquest any la Commemoració del naixement del mestre, pedagog i escriptor Gianni Rodari i compartiu la seva obra amb els vostres alumnes: llegiu-los en veu alta, cada dia, un capítol, un fragment, un conte… veureu el resultat que té!

La Biblioteca de l’Associació de Mestres Rosa Sensat ha preparat aquesta magnífica bibliografia del geni de les paraules i la fantasia. Us recomanem molt que la fullegeu, que busqueu al catàleg de la biblioteca del vostre centre quins llibres teniu i que els demaneu per poder-los llegir a l’aula, amb els vostres alumnes i encomanar-los les ganes de gaudir amb la lectura.

Coberta de la bibliografia "Gianni Rodari, el geni de la Fantasia", de Rosa Sensat.

Bona lectura!