1r Congrés d’higienistes bucodentals – INS Gallecs

El 26 de febrer, l’alumnat del CFGS d’higiene bucodental va gaudir del 1r Congrés d’higienistes bucodentals a càrrec de les alumnes de 2n organitzat a l’INS Gallecs de Mollet del Vallès.

La temàtica de la jornada va ser la utilització dels fluorurs en el camp de l’odontologia preventiva. Va ser una trobada molt interessant i enriquidora per tothom.

Aquesta brillant iniciativa emprenedora de centre ha permès a l’alumnat treballar les seves competències professionals organitzatives i comunicatives. L’esdeveniment ha possibilitat que els futurs i futures tècniques de la higiene bucodental hagin experimentat amb èxit el que significa ser un agent actiu de creació i transmissió de coneixement, habilitats i pràctica en el seu camp professional.