Escola d’Hostaleria d’Osona: Certificat Professional d’Operacions bàsiques en pastisseria

T’agrada el món de la pastisseria i rebosteria? Aquest era el reclam del Certificat de Professionalitat en operacions bàsiques en pastisseria que des del mes de gener s’ofereix a l’Escola d’Hostaleria d’Osona.

Es tracta d’un certificat de professionalitat de nivell 1 que des d’un primer moment va tenir molt d’interès. En aquest curs els alumnes aprenen a realitzar i controlar les operacions d’elaboració de masses, pastes i productes bàsics de múltiples aplicacions per a pastisseria-rebosteria i realitzar l’acabat i la decoració dels productes de pastisseria i confiteria.

Aquest certificat de professionalitat té un total són 330 hores lectives i inclou un mòdul de 80 hores de pràctiques en un mòdul de treball.