Experiència de centre: ESC Mestre Ramon Estadella

torrent-dels-alous

Centre educatiu ESC Mestre Ramon Estadella (Guissona)
Nivell educatiu Educació primària (CS)
Descripció Activitats i guiatge docent a l’aula en intercomprensió i projectes plurilingües del centre.
Recursos Power point i vídeos didàctics
Notícia Participació del centre a la trobada pedagògica d’IC a Lleida (4 abril 2017)

Descripció de l’experiència en intercomprensió

Mostres audiovisuals

Què és la reflexió metalingüística?

Aquí teniu una pràctica metodològica a Cicle Superior de Primària sobre què és i com es fomenta la reflexió metalingüística en intercomprensió, i de pas la visibilització de les llengües familiars, en aquest cas, a partir d’una discussió sobre el significat d’un mot en romanès.

Aquest vídeo es va mostrar a la Trobada pedagògica d’intercomprensió que es va celebrar el passat 4 d’abril de 2017 a l’Escola Oficial d’Idiomes de Lleida.

Què és la reflexió metacognitiva?

Aquí teniu una pràctica metodològica a Cicle Superior de Primària sobre què és i com es fomenta la reflexió metacognitiva per tal de fomentar l’autonomia de l’alumnat en el procés d’aprenentatge; en definitiva, quines opcions ens ofereix la intercomprensió per a l’aprendre a aprendre.