MEDIEVAL

Projecte de georeferenciació que promou el treball col.laboratiu inclusiu i el protagonisme de l’alumnat en el propi aprenentatge a través de la creació de continguts .Mitjançant un treball en xarxa entre els centres educatius i Institut Municipal d’Educació de Tarragona, Patronat, l’equip mEduTarraco i Museus locals es crearan situacions d’aprenentatge multidisciplinars , contextualitzades en la Tarragona menys coneguda: Tarragona Medieval. Es facilitarà una formació de 30 hores per als docents que inclourà una Jornada final de l’alumnat comprovant la idoneïtat que entre tots hauran creat al voltant dels punts d’interés de la Tarragona Medieval.

Si vols conèixer els centres participants pots accedir al mapa.

meduTarraco Medieval va ser presentat als centres al setembre del 2023 , si no hi vas poder assistir o tens curiosistat en conèixer el projecte amb més detall entra aquí.