INSTITUT CAMI DE MAR CONVIDA ALUMNAT ITALIÀ

Divendres 16 de febrer alumnat de l’Institut Camí de Calafell i de l’Institut Giotto Ulivi de San Lorenzo di Borgo (Florència) acudiren a Tarragona a realitzar #medutarraco24.
Durant el mati van acompanyar als alumnes italians que estan d’intercanvi, a conèixer Tarragona jugant plegats i aprenent multicompetencialment… Llegeix més»

PRIMERA VISITA #MEDUTARRACO24

Dimarts 6 de febrer , l’alumnat de l’Institut d’Horticultura i Jardineria de Reus, van acudir acompanyats d’un dels seus professors, a Tarragona. Van gaudir d’un dia fantàstic per realitzar l’activitat mEduTarraco24 responent preguntes i comprovant en el rànquing l’èxit de les seves respostes al voltant… Llegeix més»

TOT A PUNT PER #mEduTarraco24

Estem a pocs dies d’iniciar una nova edició de mEduTarraco, #medutarraco24. És moment de revisar si :
1.- Hem seleccionat una data per fer l’activitat per Tarragona i l’hem comunicada a la direcció del centre.
2.- Hem seleccionat el/-s grup/-s d’alumnes que hi participaran
3.- Hem omplert… Llegeix més»

BONES FESTES!

Sí, sí, sí el Nadal ja és aquí ! Temps de trobades , de gaudir plegats, de recórrer els carrers i viure unes festes carregades d’il.lusió i bons desitjos. Temps de descansar i de rebre un any nou que ens espera ple de noves experiències… Llegeix més»

#MEDUTARRACO24 US ESPERA

El proper mes de febrer s’inicia una nova nova edició de mEduTarraco ! 🚶🏃📱
Estàs planificant les sortides per aquest curs 23-24?  Agenda’t la teva cita amb mEduTarraco24 el dia que més et convingui durant els mesos de febrer , març i abril.
Docents i alumnat gaudireu dels… Llegeix més»

PRESENTACIÓ #MEDUTARRACOMEDIEVAL

El passat 26 de setembre vam presentar als centres educatius la nova proposta que mEduTarraco ofereix per aquest curs: mEduTarraco Medieval. Un projecte que engega conjuntament amb Serveis Territorials del Departament d’Educació a Tarragona, l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona i 19 centres educatius que van… Llegeix més»

NOVETAT !! OBRIM MEDUTARRACO ESTIU

Ets a Tarragona aquest estiu? Vols conèixer la ciutat d’una manera lúdica mentre passeges pels seus llocs més emblemàtics? Doncs , mEduTarraco estiu t’espera!!

Acompanyat per amics o família , endinsa’t en la història i cultura de la ciutat amb el teu dispositiu… Llegeix més»

MAPA CENTRES PARTICIPANTS #mEduTarraco23

Sabem  que alguns no vau arribar a fer inscripció al formulari per això no sortiu al mapa però vau fer l’activitat també .Moltes gràcies a tots els docents i alumnat participant !!
Proper curs més i millor.
Bon estiu!