Ajornament mEduTarraco

Per indicació del director dels serveis territorials d’Educació a Tarragona, senyor Jean-Marc Segarra, i seguint les recomanacions del Departament d’Educació, us comuniquem que l’acte mEduTarraco, previst per dijous 12 de març de 2020, queda ajornat.
Tan bon punt disposem d’una nova data per a la… Llegeix més»

Queden 6 dies!!!

Només resten 6 dies per el gran dia D d’aquest projecte col·laboratiu, inclusiu, multicompetencial i interdisciplinar de georeferenciació i tecnologia mòbil adreçat a l’alumnat de cicle superior de primària, a secundària i a batxillerat, amb l’objectiu de que els alumnes de les comarques tarragonines coneguin… Llegeix més»

mEduTarraco 2020

Presentació del projecte mEduTarraco 2020 als 27 centres inscrits. Maria Lluisa forjan i Júlia Llurba ens ho expliquen.
Gràcies a tothom per l’interès: centres, equip organitzador i patrocinadors.

Reconeixements

1. Reconeixement a la millor activitat multimèdia de cada nivell

NIVELL1
Escola l’Antina (Torredembarra)
NIVELL 2
Institut Tarrragona
NIVELL 3
La Salle Tarragona
(Tarragona)

Reconeixement al grup de cada nivell que ha aconseguit el major nombre de punts i ha descobert el personatge secret.
NIVELL 1
La Salle Tarragona