Preparem un obsequi per al Concurs Gastronòmic PFI

Com que aquest any l’alumnat del PFI-PTT d’Auxiliar d’Hoteleria: Cuina i Càtering de Tarragona, no ha pogut col·laborar de forma presencial al Concurs Gastronòmic, hem preparat un obsequi pels assistents.

Vàrem pensar quin detall podríem realitzar que fos representatiu de la nostra formació i del Territori…

Com que havíem de fer l’entrega amb temps, l’obsequi no podia ser una gran elaboració, així com tampoc un detall amb data de caducitat curta.

Entre tots vàrem arribar a la conclusió de preparar un obsequi útil, representatiu de les Nostres Comarques i amb data de consumició llarga, i així va sorgir el preparat per elaborar un BROWNIE DE GARROFA (només els ingredients secs), la resta d’ingredients i la cocció l’hauran de dur a terme les persones que rebin l’obsequi!

L’alumnat a l’aula-taller ha anat provant diverses receptes, quantitats i elaboracions perquè aquest BROWNIE el pugui realitzar qualsevol persona amb nocions bàsiques de cuina.

Entre tots s’han mesurat els ingredients, envasat i guarnit el pot.

S’ha dissenyat l’etiqueta, el codi QR, la presentació i els procediments a seguir per a fer-ho a casa.

Aquesta és la fitxa de l’activitat, esperem que us agradi!

#pfiCAT #impulsFP