CFA Joan Carles I: l’ús del Telegram pels partners d’Erasmus

Els dies 12, 13 i 14 d’abril alguns membres de l’equip d’Erasmus del CFA Joan Carles van participar en un Learning, Teaching & Training Activities meeting per compartir eines i metodologies digitals amb les altres escoles europees del projecte. L’escola finesa Otsola i el CFA Joan Carles van ser-ne els amfitrions i organitzadors. Van treballar amb les pissarres digitals Jamboard i Flinga, i els entorns Padlet i Google classroom, i també amb eines de comunicació com ara Zoom o Telegram.

Del treball desenvolupat en aquella sessió, el CFA Joan Carles I ha creat el següent webinar titolat: “Using Telegram as means of communication” en el qual hi ha una àmplia descripció d’aquesta eina de comunicació que podem aprofitar en la nostra tasca docent diària.

Des del Servei d’Educació al Llarg de la Vida animen al CFA Joan Carles I a continuar treballant en aquesta línia i els felicitem per la feina desenvolupada en el programa d’Eramus +!