Guanyadors mSchools Student Awards 2020

Logotip del Mobile History MapEl programa mSchools ens convida a la 7a edició dels Student Awards, el concurs i cerimònia de lliurament de premis on es reconeix la tasca realitzada per estudiants, docents i escoles durant el curs 2019-2020.

Enguany, degut a la situació actual provocada per la pandèmia de la COVID-19, s’ha adaptat el concurs a un format virtual. Tot i això, s’està organitzant una gran festa de fi de curs on participaran més de 20 escoles finalistes d’arreu de Catalunya!

Enguany han hagut dos centres d’adults que són finalistes:

Baetulo, Badalona romana AFA Lloreda-la Pau Badalona Vídeo Pòster
Un recorregut per la història del Bon Pastor CFA Bon Pastor Barcelona Vídeo Pòster

Es podrà accedir a la retransmissió en directe de l’esdeveniment a través del canal de Youtube de mSchools, el dia 17 de juny a les 16:00 h de la tarda.

El guanyador ha estat CFA Bon Pastor  amb el projecte Un recorregut per la història del Bon PastorDes del Servei d’Educació al Llarg de la Vida volem felicitar el centre guanyador i al centre finalista per la gran feina feta!!!