mSchools Student Awards – Mobile History Map 2020-2021

logo de mSchools A new way of teaching and learning

Com en cursos anteriors s’ha obert la convocatòria del concurs mSchools Student Awards – Mobile History Map 2020-2021. L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map 2020-2021 és promoure els projectes desenvolupats per l’alumnat i compartits a la plataforma digital Mobile History Map, una web i app de georeferenciació que promou el treball per projectes i l’aprenentatge-servei. S’ha establert una categoria per als centres de formació de persones adultes.

El treball a través de la plataforma digital Mobile History Map fomenta les habilitats digitals, creatives i col·laboratives dels alumnes en el desenvolupament de projectes singulars i de qualsevol àmbit curricular relacionats amb el seu entorn més proper (barri, municipi, comarca, etc.).

Els equips poden estar organitzats en grups classe, nivell, centre, etc. segons convingui a la dinàmica de cada projecte. Cada centre ​podrà presentar un ​únic​ ​projecte​ ​en​ ​cas​ de les categories de​ ​centres de formació d’adults.

El període d’inscripció i de lliurament de projectes s’inicia el 28 d’abril de 2021 i finalitza el 12 de maig de 2021 a les 14:00 hores.

Els centres i serveis educatius interessats a participar en el concurs poden registrar el seu interès a través d’aquest formulari, i així rebre informació i suport addicional per a la realització dels seus respectius projectes. La inscripció del projecte al concurs la formalitzarà el docent del centre en nom de llurs alumnes, i es realitzarà mitjançant el formulari d’inscripció enllaçat a la plataforma Mobile History Map que es publicarà en el moment en què s’obri el període d’inscripció.

Trobareu més informació a les bases del concurs.

Des del Servei d’Educació al Llarg de la Vida animem als CFA a participar com en cursos anteriors!