Nou curs escolar al CFA Enric Granados

imatge de la reportera Judtih Balcells al centre d'adults del Centre Penitenciari de Ponent

El passat mes de setembre es va iniciar un nou curs al CFA Enric Granados situat al Centre Penitenciari de Ponent. La formació en aquests centres va molt més enllà dels continguts curriculars. Suposa una oportunitat per als seus alumnes en la seva rehabilitació i reinserció a la societat.

Pels docents cada dia és un nou repte atesa la gran mobilitat dels alumnes i les seves complexes situacions personals. L’educació  emocional és un dels eixos en aquests centres educatius.

Al següent link es troba publicat el vídeo de TV3 (minuts 18,55 i 21,11).

“Educar para ser libres”