“Una marató gens minoritària” al CFA Els Tarongers

alumnes d'un cnetre d'adults que assisteixen a una conferència

La setmana del 25 de novembre es van fer les xerrades relacionades amb la Marató de TV3 al CFA Els Tarongers. Enguany,  la temàtica són les malalties minoritàriesAquestes malalties que només afecten a uns 5 de 10.000 habitants són malalties molt diverses però que tenen en comú que acostumen a ser greus, cròniques, progressives i discapacitants.

Les xerrades de la Marató ajuden als alumnes a conscienciar-se d’aquesta problemàtica i alhora conèixer les causes, les conseqüències i possibles tractaments  d’aquests malalties estranyes, a més a més que els conviden a col.laborar de qualsevol manera en aquest acte solidari.

A les xerrades s’ha pogut veure el vídeo que ajuda a entendre encara més les conseqüències de viure amb una malaltia minoritària. Són tres casos reals de persones joves i valentes  que viuen amb una malaltia minoritària.

Des del Servei d’Educació al Llarg de la Vida volem felicitar al centre per aquesta iniciativa tant solidària!