Celebra el Dia eTwinning 2021

logo de celebració del dia d' eTwinning 2021

El 9 de maig es celebra el dia d’Europa i el dia eTwinning 2021. Durant aquest dia es farà una celebració amb el tema anual de la Comissió Europea: Alfabetització mediàtica i desinformació. Els docents podeu crear logotips d’alfabetització mediàtica amb els vostres alumnes i els podeu compartir a les xarxes socials fent servir el hashtags #eTw4MediaLiteracy y #eTwinningDay.

Podeu conectar-vos al grup etwinning i celebrar aquest dia.

Què és eTwinning?

És la comunitat més extensa de centres educatius d’Europa. Va néixer el 2005 com iniciativa del Programa d’Aprenentatge eLearning de la Comissió Europea i des del 2014 forma part d’Erasmus+ . El Servei Central de Suport està dirigit per European Schoolnet, una associació internacional de 30 Ministeris d’Educació europeus  que promouen l’educació en els centres educatius, a nivell del professorat i l’alumnat de tota Europa. El portal eTwinning (www.etwinning.net) és un punt de trobada i un lloc comú de treball. Està traduït a vint-i-cinc idiomes i proporciona eines en línia perquè els docents trobin socis, engeguin projectes, comparteixin idees, intercanviïn pràctiques interessants i comencin a treballar junts, servint-se de diferents eines personalitzades disponibles a la plataforma eTwinning. Una plataforma per comunicar-se, col·laborar, desenvolupar projectes  i formar part de la comunitat educativa més àmplia d’Europa.