Vídeotreballs al CFA Carme Karr

El centre CFA Carme Karr presenta els següents materials elaborats al llarg del curs 2018 – 2019. logotip del centre d'adults Carme Karr

Dins el Projecte “Soy, Siento, Anhelo” els alumnes treballen la poesia des d’un enfocament creatiu i innovador per a què, en la situació d’aïllament viscuda, puguin expressar-se i mostrar un treball tant íntim, personal i creatiu. És una expressió emotiva i sincera que traspassa fronteres per arribar al cor i promoure la reflexió (Miquel Marcè).

El Projecte “El conte, element mirall” s’ha basat en la realització d’un conte, en un treball personal, íntim i creatiu. L’expressió dels sentiments flueix a través de la poesia i de la música, i permet un viatge per l’interior de les emocions. A més la integració del treball personal i del treball literari en la producció audiovisual fa dels somnis de l’autor una realitat.

Dins el Projecte “Aprenentatge i Servei com a forma d’inclusió” els alumnes han realitzat una sortida a la Universitat de Vic, en el marc del projecte que comparteixen amb els graus de  mestres d’educació primària i d’educació infantil que fan la menció d’educació inclusiva.