Guió de la tercera sessió. Tercera part
Continuació del treball dels equips a l’Espai de Cocreació.
En aquesta 3a sessió, es continua desenvolupant la Proposta Didàctica iniciada a les sessions anteriors del seminari. S’utilitza el mètode Design Thinking com a EduHack.
Com a recordatori, deixem el vídeo amb les Fases del Design Thinking
Temporització de les Fases del Design Thinking distribuïdes en les 4 sessions del seminari
Important: Cal que els documents que es posin a les parets es desin al final de cada sessió.
Continuem amb les fases. A la segona sessió es va invertir el temps necessari a DEFINIR i a fer volar la imaginació i la creativitat en la fase IDEAR.
En aquesta sessió, un cop ja tenim les IDEES d’allò que proposem treballar amb l’alumnat, cal centrar-se a PROTOTIPAR, que inclou la SEQÜENCIACIÓ (concretar les activitats, esmicolar-les i temporitzar-les), l’AVALUACIÓ (definir com avaluareu i quins recursos utilitzareu per evidenciar els aprenentatges) i ENREGISTRAR la vostra proposta didàctica a la Plantilla digital que es va facilitar des del principi.
Al document de sota, teniu la informació del “pas a pas” per a que els equips puguin continuar cocreant la proposta didàctica. Centreu-vos en la sessió #3.
Cliqueu la imatge per veure la versió operativa
Si no heu finalitzat les Fases anteriors, continueu on us vareu quedar a la sessió anterior.
Més informació de les fases del Design Thinking
Recordeu que, si voleu aprofundir en cadascuna de les fases i, fins i tot, utilitzar les plantilles que s’hi proposen, disposeu de tot el què s’ha desenvolupat a https://projectes.xtec.cat/eduhack
Exemple Eduhack – Fase 0 COMENCEM
Exemple Eduhack – Fase 1 EMPATITZAR
Exemple Eduhack – Fase 2 INSPIRAR-DEFINIR
Exemple Eduhack – Fase 3 IDEAR
Exemple Eduhack – Fase 4 PROTOTIPAR
Exemple Eduhack – Fase 5 COMPARTIM