Concurs de Hip-hop per la Pau

L’Institut Català Internacional per la Pau organitza la VII edició del Concurs de Hip-hop per la Pau per al curs 2022-2023, que està dedicat a donar visibilitat al compromís i la creativitat dels joves en l’àmbit de la cultura de pau. S’adreça a noies i nois de Catalunya interessats a reflexionar sobre la pau, la no violència i els drets humans a través de la música. El concurs consisteix a escriure uns versos, cantar-los a ritme de rap i gravar la peça en un vídeo, que no ha de superar els 4 minuts.

La cançó presentada ha de tractar de temes relacionats amb la celebració de les diferències, com ara la convivència en els espais urbans o escolars, la crítica de la violència o la denúncia de violacions de drets humans, per exemple.

El concurs consta de dues modalitats: la primera per als estudiants d’Educació Secundària Obligatòria, Formació Professional o Batxillerat, i la segona per als joves entre 12 i 25 anys vinculats a la joventut, la cultura, les institucions i organismes públics o les relacions públiques. El centre o entitat ubicat a Catalunya serà l’encarregat de presentar les candidatures. La data límit per a aquesta convocatòria és el 30 de gener de 2023, que coincideix amb el Dia Escolar de la No-violència i la Pau.

Per a més informació sobre les bases del concurs cliqueu aquí.

Animeu-vos a participar-hi!