Diari de la mobilitat a Bolzano (INS Jonqueres – Sabadell)

Avui us compartim el Diari de mobilitat del Job shadowing que la professora Olga R. Pérez Soriano, de l’Institut Jonqueres de Sabadell, ha elaborat en la mobilitat del programa Erasmus+ CETE+ a la zona educativa de Bolzano, situada al Tirol del Sud (Itàlia). Al Diari de l’Olga Pérez hi trobareu informació detallada del sistema educatiu de la zona (escola italiana, escola tedesca i escola ladina); del protocol d’acollida i acompanyament a l’alumnat nouvingut; del tractament que se’n fa de les tres llengües oficials, i del funcionament de l’aula lingüistica. També hi trobareu enllaçats diversos documents d’interès i fotografies il·lustratives de l’estada.

El Job shadowing se centra en l’aprenentatge entre iguals i consisteix a fer visites a centres educatius d’altres països amb l’objectiu d’observar i intercanviar experiències que ens ajudin a millorar la nostra organització i pràctica docent.