Diari de la mobilitat a Bolzano (Escola Sant Jordi – L’Ametlla de Mar)

Avui us compartim el Diari de la mobilitat del Job shadowing que la docent M. Amparo Rivero Gómez, de l’Escola Sant Jordi de L’Ametlla de Mar, va elaborar en el marc del programa Erasmus+ CETE+ durant l’estada a la zona educativa de Bozen / Bolzano, entre el 18 i el 23 de febrer. La M. Amparo i la resta de docents que formaven part del grup, van ser acollits a diversos centres educatius de Bolzano, Salorno i Egna, on van poder participar en algunes classes i van observar com es treballen les tres llengües oficials de la zona (el ladí, l’alemany i l’italià) i com acullen i acompanyen l’alumnat d’origen estranger.

El Job shadowing se centra en l’aprenentatge entre iguals i consisteix a fer visites a centres educatius d’altres països amb l’objectiu d’observar i intercanviar experiències que ens ajudin a millorar la nostra organització i pràctica docent.