El Microconsorci ESAM-TILC comença la mobilitat a Landivisau (Bretagne)

Comencem l’estada d’ERASMUS + al Lycée Saint Esprit de Landivisau (Bretagne). Ens trobem fent una experiència de Job Shadowing les escoles Antoni Roig (Torredembarra), FEDAC Vic (Vic) i Ramon Pont (Terrassa). El Lycée Saint Esprit és un Lycée, per la qual cosa imparteix classe a alumnes d’entre 14 a 17 anys. Aquest centre està format per 20 professsors i 155 alumnes aproximadament.

La nostra visita d’avui es centra a le Collège de La Salle St.Joseph de Landivisau, on compartim l’experiència amb alumnes de 6è curs de primària fins a 3r d’ESO. On veurem com conviu la llengua bretona d’origen Celta a l’escola.