Lliurament dels vídeos per participar en el Concurs “Jo tinc la paraula” – Categoria nous parlants

Fins al 18 de febrer teniu temps per lliurar els vídeos del vostre alumnat per participar en el Concurs “Jo tinc la paraula. Recordeu que aquest any el vostre alumnat també pot presentar-se per participar-hi en la nova categoria adreçada a nous parlants. En aquesta nova categoria hi pot participar l’alumnat arribat en el sistema educatiu català en els últims 3 anys, amb un nivell mínim A2 (usuari bàsic), segons l’adaptació que s’ha fet del Marc comú de referència per a les llengües: aprendre, ensenyar, avaluar per a escolars de 8 a 16 anys.

Podeu consultar les característiques d’aquesta nova proposta recuperant l’article Concurs “Jo tinc la paraula” – Categoria nous parlants que vam publicar el passat 15 de desembre.

Animeu el vostre alumnat a participar-hi!