Bones pràctiques: Classroom Biblioteca Mercè Vidal Jordana

Escola El Sitjar de Linyola

Línia 3: La biblioteca escolar com a agent dinamitzador cultural del centre

Primària

• Informar de les novetats de llibres i activitats de la biblioteca escolar Mercè Vidal Jordana a través d’una macroclasse de classroom on hi participen tot l’alumnat i mestres de primària.
  • Estimular la participació de l’alumnat i el professorat en la lectura de les novetats proposades.
  • Animar a la lectura al bibliopati dels dimarts i dijous amb premis per als bons lectors i informar-ne al classroom i al nodes de l’escola.

Una novetat d’enguany de la Biblioteca Mercè Vidal Jordana (escola El Sitjar de Linyola) és la macroclasse de classroom creada per a l’alumnat de primària i els docents de l’escola El Sitjar.

El classroom és una eina que tenen integrada a l’escola i pel que fa a la biblioteca és una manera fàcil, ràpida i efectiva d’informar a la comunitat educativa de les novetats de llibres que s’han comprat, dels llibres que arriben a través de l’aportació de les publicitats del pòdcast de Sit-Jar Ràdio, dels premiats i premiades al concurs dels bons lectors o un apartat dedicat al projecte d’enguany “Vivim les festes”.