Deixem l’epèrgam a punt per al proper curs

Infografia epèrgam

Acabem el curs i, per tal que al setembre tot funcioni correctament, us fem unes recomanacions de cara a preparar l’epèrgam. Com ja sabeu, cada setembre es fa la càrrega de l’alumnat a l’aplicació, en diferents dates per a primària, secundària, educació especial i EOI. Això vol dir que, si us queden llibres pendents de retornar, a partir de la primera càrrega que es fa i fins que hagin carregat els alumnes del vostre centre no podreu fer els retorns de la forma habitual, sinó que haureu d’utilitzar l’opció “devolució ràpida”.

Us deixem aquesta infografia amb alguns consells:

Enllaç a infografia