Erasmus+ Projecte 21: Situacions d’aprenentatge

Us presentem dues situacions d’aprenentatge creades per Esther Palet i Iván Seisdedos de l’institut Lluís Companys (Ripollet). Una situació d’aprenentatge està pensada per a 1r de l’ESO (Fem un bon ús de la biblioteca escolar) i l’altra per a 3r (Ajudants de biblioteca).

Un objectiu del projecte Erasmus CETE+ és difondre els productes elaborats després de les observacions fetes a les mobilitats perquè puguin arribar a la resta de centres escolars.

Aquestes situacions d’aprenentatge s’han elaborat després de la mobilitat a la AICS d’Amsterdam:

Situació d’aprenentatge 1r ESO

Situació d’aprenentatge 3r ESO