Trobada amb la cuinera de l’escola, autora de “Las maletas del olvido”

Centre: Escola Àgora

Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa.

Etapa: Infantil, Primària, ESO, Batxillerat, Educació d’adults.

• Conèixer autors i autores properes i del territori (en aquest cas l’autora és la cuinera de l’escola).
  • Conèixer el procés d’elaboració d’un llibre (de la idea a la publicació).
  • Fer participar a tots els membres de la comunitat educativa a l’hora de parlar de llibres.

La Pili, la cuinera de l’escola, ha publicat “Las maletas del olvido” (Ediciones Versátil, 2020), la seva segona novel·la. Et convidem a assistir a la conversa i xerrada virtual que farem amb la Pili el dimecres 25 de novembre a les 17’15h.

En aquesta trobada (videoconferència) presentarem el llibre i podràs preguntar a l’autora sobre el procés de creació, de publicació, d’escriptura…
No deixis passar aquesta oportunitat! És una sort que l’escola pugui comptar amb una escriptora com ella.

Per a poder participar de l’activitat cal inscripció prèvia.

La trobada tindrà una durada màxima d’una hora.Dies abans de la trobada rebràs un mail amb la confirmació de la inscripció i l’enllaç per poder-te connectar a la videoconferència.