Una lectura monstruosa

Centre: Institut Escola “Mare de Déu del Portal” Batea.

Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa.

Etapa: Primària.

• Fomentar la lectura a través del joc de pistes.
  • Posar a l’abast de l’alumnat diversos llibres que tracten sobre un mateix tema.

Hem començat una nova activitat. Es tracta d’endevinar un títol d’entre vuit. A un panell hi ha penjades vuit cobertes i una pista al dia perque endevinin a quins dels llibres que parlen de monstres ens referim. Cada setmana participarà una classe diferent. Dijous a la tarda han de col·locar l’emoji de la mà amb el polze cap amunt a sobre de la coberta que pensin que és la correcta. Divendres rebran un paquet monstruós que contindrà el llibre en qüestió per a que el portin a l’aula i el llegeixin.

Per a més informació clica aquí

Aquí pots veure més lectures monstruoses.