4 de desembre de 2008
(Campus de la UAB. Hotel Serhs Campus i Escola Universitària de Turisme)
- Ponència marc
Organitzacions 2.0: coneixement en xarxa
Sr. Genís Roca, consultor estratègic especialitzat en el desenvolupament de xarxes socials a les organitzacions i soci director de RocaSalvatella
- Ponències
- Ponència A: De la qualitat a l’excel·lència
Excel·lència a l’educació
Sr. Joan Ras, president de Qualicat, consultor d’Auren i assessor del Projecte de qualitat i millora contínuaL’excel·lència al servei de les persones: el sector sanitari
Sr. Jaume Duran, gerent del Consorci Sanitari de Mollet i de la Fundació Privada Hospital de Mollet i impulsor de la implantació del model EFQM a la xarxa sanitària públicaEl procés de millora de la gestió de la formació professional del País Basc
Sr. Kike Intxausti, coordinador de l’Àrea de la Qualitat de l’Agència Basca per a l’Avaluació de la Competència i la Qualitat de la Formació Professional del Govern Basc - Ponència B: Qualitat a la gestió pedagògica
Excel·lència educativa a l’aula
Sra. Isabel Orbañanos, directora del col·legi Urkide de Vitòria, “Q” d’or del Govern Basc (2003) i Premi Europeu (2004) a l’excel·lència de la gestióL’excel·lència a la formació professional
Sra. Maria Àngels Chavarría, directora de l’IESM Bonanova de Barcelona, Premi a la Innovació Organitzativa (CIDEM), Premi Marta Mata i EFQM 400+Qualitat a l’aula: Nous continguts per a nous objectius de formació. Les competències
Sra. Mercè Izquierdo, catedràtica del Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals de la Universitat Autònoma de Barcelona
Sra. Antònia Via, professora de l’IESM Narcís Monturiol i col·laboradora del PQiMC
- Ponència A: De la qualitat a l’excel·lència
- Taules rodones
- Taula rodona 1. Què aporta la norma ISO 9001:2000 a la gestió de la qualitat educativa dels centres docents
De la gestió de la satisfacció dels grups d’interès a la millora
Sr. Xavier Batlle, coordinador de Qualitat i secretari general del Centre d’Estudis Joan XXIII de l’HospitaletLa promoció del centre
Sr. Jordi Tuset, director de l’IES Jaume Huguet de VallsLa gestió d’un centre educatiu basada en processos
Sr. Albert Bayot, director de l’IES Josep Brugulat de Banyoles - Taula rodona 2. Els indicadors: eina per a la millora dels centres educatius
Indicadors i estratègia
Sr. Kike Intxausti, coordinador de l’Àrea de la Qualitat de l’Agència Basca per a l’Avaluació de la Competència i la Qualitat de la Formació Professional del Govern BascEls indicadors i el cicle de la millora contínua
Sr. Salvador Pallarès, cap d’Avaluació i Seguiment de la Inspecció EducativaIndicadors per a la gestió del centre
Sr. Alberto Sorribas, coordinador de Qualitat de l’IESM Bonanova de Barcelona - Taula rodona 3. Qualitat a l’aula. Experiències d’equips de millora pedagògica
Qualitat a l’acció tutorial
Sra. Boni García, directora de l’IES Cal·lípolisQualitat a l’aula: la contribució dels departaments
Sr. Enric Vallès, subdirector de formació professional de l’Escola del Treball de BarcelonaElaboració d’un format de programació d’aula per competències
Sra. Olga Quesada, coordinadora pedagògica de l’IES-SEP Esteve Terradas de Barcelona - Taula rodona 4. Les tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement (TAC) al servei de la qualitat dels centres educatius
Gestió informatitzada dels processos d’un centre educatiu
Sra. Elisabet Marill, directora gerent
Sra. Marta Pérez, controladora de qualitat de Qualiteasy Internet SolutionsMoodle i la docència de qualitat
Sr. Joan Queralt, cap d’estudis del graduat en educació secundària de l’IOC i “moodler”Les TAC com a instrument de millora
Sr. Joaquim Bosch, director de l’IES Narcís Xifra de Girona - Taula rodona 5. Pla de formació de centre
De la gestió de les competències de l’equip humà al pla de formació del centre
Sr. Andoni Iñigo, subdirector del col·legi Urkide de VitòriaGestió del pla de formació de l’equip humà
Sra. Lídia Flotats, subdirectora i coordinadora pedagògica de l’IESM Bonanova de BarcelonaLa formació del professorat a través del pla de formació de centre
Sr. Jordi Calvet, Servei de Coordinació dels Serveis Educatius del Departament d’Educació
Sr. Josep M. Alañà, responsable de la Formació Permanent del Professorat de Formació Professional del Departament d’Educació - Taula rodona 6. Les cartes de serveis als centres educatius
Cartes de serveis i codi de bona conducta administrativa
Sra. Ruth Cortés, responsable d’Organització del Síndic de GreugesDisseny i implantació de la carta de serveis de batxillerat
Sra. Dolors Franquesa, coordinadora pedagògica de l’Escola del Treball de BarcelonaPer què una carta de serveis en un centre educatiu?
Sr. Rafel Juanola, cap d’estudis de l’IES Josep Brugulat de Banyoles - Taula rodona 7. Una formació professional basada en les aliances amb les empreses
La relació amb les empreses com a instrument de millora
Sr. Nicolau Galdeano, inspector d’EducacióUn acord amb les empreses de vehicles industrials
Sr. Emili Grau, director de l’IES-SEP La Caparrella de LleidaQuè aporta la formació en alternança a l’empresa?
Sr. Ramon Carulla, coordinador de l’Àrea de Relacions amb les Persones del grup Ros Roca
- Taula rodona 1. Què aporta la norma ISO 9001:2000 a la gestió de la qualitat educativa dels centres docents