InfluenX3r, al SX3. L’alumnat com a creador de continguts digitals

El diumenge 8 de gener, es va estrenar el programa “InfluenX3r”, l’aposta del SX3 per convocar, descobrir i impulsar nous joves creadors de continguts en català. InfluenX3r neix amb l’objectiu de potenciar la creació digital en català i generar una nova fornada de nois i noies generadors de continguts i de comunitat que s’expressin en llengua catalana.

Els participants en el concurs, que té un forma de talent show, hauran de demostrar que són creadors versàtils en diferents formats digitals. Per això, després d’un càsting, els deu concursants seleccionats hauran de superar dos reptes, que podran ser de qualsevol tipus, des d’un blog de viatges a una proposta d’humor lliure, un repte, un cosplay, una recomanació d’un llibre o pel·lícula, trends de Tik Tok o temes d’interès com l’assetjament escolar o la diversitat de gènere. Els “talents” hauran de pensar el contingut, gravar-lo i editar-lo. I el guanyador es decidirà pels vots dels seguidors de l’X3.

El programa s’emetrà cada diumenge a les 20 h al SX3, i quan es vulgui a totes les plataformes digitals del canal SX3. És una producció del SX3 en col·laboració amb Youplanet, i el presenta Laia Oli, una jove influencer amb més d’un milió de seguidors a les xarxes socials. Els vots de tots els seguidors de l’X3 decidiran qui serà el guanyador.

A la pàgina web de l’Influenx3r hi trobareu tots els vídeos emesos i publicats fins ara. És una bona iniciativa per publicitar entre l’alumnat interessat en la creació de continguts en el món digital.