El proper divendres, 16 de febrer, tindrà lloc la sisena sessió del curs 2023-2024 del seminari de sociolingüística i política lingüística, que organitza el CUSC-UB amb la col·laboració de la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya.

Aquesta sessió es durà a terme en línia a les 12h i comptarà amb la presència de Camille Marvin, doctoranda de la UOC, que presentarà la seva recerca sobre «Política lingüística de llengües minoritzades i el bé-estar: el cas de les comunitats escolars araneses».

Les sessions se celebren en línia amb una periodicitat mensual i són gratuïtes i obertes a investigadors i públic general interessat en la intersecció entre llengua i societat. Podeu consultar el calendari complet del curs 2023/2024 en aquest enllaç. A més, l’assistència durant tot un curs acadèmic està reconeguda com a activitat de formació certificada per l’Institut de Desenvolupament Professional de la Universitat de Barcelona. Les persones interessades a rebre el certificat oficial poden inscriure’s en aquest enllaç (requisit per a una avaluació positiva: 80% d’assistència).

Podeu seguir tota l’actualitat del seminari al webTwitter i Facebook del CUSC.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *