Revistes escolars

Espai de difusió de les revistes escolars del centres de formació d’adults

Us animem a que ens feu arribar a fadults@xtec.cat l’enllaç al darrer número de la revista escolar que elaboreu en el vostre centre per incorporar-la a aquest espai de difusió.

Portada revista escolar del 2019 del CFA Sant Ramon titolada aigua per beure, aigua per viure CFA Sant Ramon (L’Hospitalet de Llobregat).

Aquest curs els alumnes del CFA Sant Ramon han treballat el projecte curricular: Dia Mundial de l’Aigua, i han recollit les feines fetes en una revista molt i molt interessant.

Portada revista escolar del 2018 del CFA Sant Ramon titolada Denip 2018 CFA Sant Ramon (L’Hospitalet de Llobregat).

El dia 30 de gener és el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Cada grup-classe del centre ha treballat un tema al voltant de la no-violència i la pau que queda recollit en aquesta revista.

Portada revista escolar del 2018 del CFA Els Tarongers titolada Cadascú hi diu la seva CFA Els Tarongers (Mataró)

Al voltant de la diada de Sant Jordi és el moment de publicar la revista de l’escola, Cadascú hi diu la seva, amb el recull d’articles dels alumnes. No són textos individuals sinó fruit d’un treball col.lectiu. Un any més us presentem el resultat final. Esperem que gaudiu de la lectura!