mSchools

Logo mSchools

El programa mSchools és una iniciativa de mEducation que impulsa Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

mSchools ajuda els estudiants a desenvolupar noves i importants competències digitals i els prepara per al món actual.

Un programa que se centra en tres eixos:

1. Promoure l’aprenentatge amb tecnologia mòbil, a través del Mobile History Map, Mobile Learning Awards, Changing Education Together.
    2. Millorar les competències digitals i l’esperit emprenedor, a través d’App Education, Student Awards, Scratch Challenge, Tech Camp.
    3. Construir un entorn obert per a mEducation, a través de Toolbox, EduHack, mSTEAM.

Ja tenim la informació per a l’edició 2022 de MOBILE HISTORY MAP.

Mobile History Map

L’objectiu del programa és promoure els projectes desenvolupats per l’alumnat i compartits a la plataforma digital Mobile History Map, una web i app de georeerenciació que promou el treball per projectes i l’aparenentatge servei.

El treball a través d ela plataforma digital Mobile History Map fomenta les habilitats digitals, creatives i col·laboratives dels alumnes en el desenvolupament de projectes singulars i de qualsevol àmbit curricular relacionats amb el seu entorn més proper (barri, municiipi, comarca, etc.).

El curs 2019-2020 el CFA Bon Pastor va resultar guanyador amb el projecte Un recorregut per la història del Bon Pastor.

Mobile Learning Awards

Es tracta d’un concurs que reconeix els projectes creats per docents i escoles de Catalunya en l’àmbit de la transformació de l’educació mitjançant l’ús de les tecnologies digitals. L’objectiu és donar a conèixer les millors experiències d’aula desenvolupades per docents i que tinguin com a objectiu l’ús innovador i inclusiu de les tecnologies digitals.

El curs 2018-2019 el CFA Bon Pastorva resultar guanyador amb el projecte La competència digital: El nou repte de l’educació d’adults en la categoria de centres educatius.